info@sikass.net

ارتباط با سیکاس

قرص سیالیس یا همان تادالافیل (Tadalafil) چیست و اثرات آن

♨ سیالیس ♨

قرص سیالیس (تادالافیل) دارویی است که به منظور رفع اختلال نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دارو باعث شل شدن عضلات و افزایش جریان خون به مناطق خاصی از بدن می‌شود. به همین منظور برای رفع اختلال نعوظ و همچنین در مواردی برای درمان بزرگی پروستات توسط پزشک تجویز می‌شود. سیالیس همچنین برای درمان فشار خون شریانی ریوی و افزایش قوای جسمانی در مردان و زنان استفاده می‌شود.
یکی از عواملی که در روابط میان زوجین اختلال ایجاد می‌کند، نداشتن رابطه جنسی باکیفیت است. این مشکل می‌تواند از سمت زن یا مرد یا هر دوی آن‌ها باشد.اگر فردی در زندگی زناشویی خود از روابط جنسی رضایت نداشته باشد، کم کم این نارضایتی روی جنبه‌های دیگر زندگی از جمله جنبه روانی و عاطفی هم تاثیر نامطلوبی می‌گذارد. طبق آمارهای گرفته شده عامل بسیاری از جدایی‌ها مشکلات مربوط به ناتوانی جنسی و داشتن روابط جنسی سرد و بی‌کیفیت بوده است.
این که در زندگی از نارضایتی جنسی سخنی به میان نیاورید، نه تنها هیچ لطفی به خود و همسرتان نمی‌کنید، بلکه زمینه را برای بروز مشکلات جدی‌تر فراهم می‌کنید. امروزه با پیشرفت علم پزشکی برای اکثر مشکلات جسمی داروهای مختلفی تولید شده است. مشکلات جنسی هم با مراجعه به پزشک و مصرف داروهای مرتبط قابل برطرف شدن هستند.
بیشترین مشکلاتی که عدم رضایت جنسی را به همراه دارد مربوط به اختلال نعوظ (عدم توانایی آلت تناسلی در ایجاد نعوظ یا حفظ نعوظ به مدت کافی جهت انجام رابطه جنسی) و زود انزالی در آقایان می‌شود. خوشبختانه داروهای مختلفی تحت عنوان داروهای تاخیری به منظور رفع زودانزالی و همچنین رفع اختلال نعوظ وجود دارد. یکی از این داروها قرص سیالیس است.
شروع اثر سریعتر ( ظرف ۱۵ دقیقه از مصرف) و ماندگاری تاثیر قرص سیالیس تا ۳۶ ساعت می باشد که بسیار طولانی تر از ویاگرا بوده و در صورت تحریک جنــسـی بدون نیاز به استفاده مجدد موجب نعوظ می شود و باعث تاخیر در انزال می شود.

✔️ قرص سیالیس چگونه عمل میکند؟

داروی سیالیس (Cialis)، که با نام عمومی تادالافیل (Tadalafil) نیز شناخته می‌شود، باعث ریلکس شدن ماهیچه‌ها در اطراف عروق خونی می‌شود و جریان خون به قسمت‌های مختلفی از بدن را افزایش می‌دهد.
این دارو برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) و همچنین هیپرتروفی خوش‌خیم پروستات (پروستات بزرگ شده) استفاده می‌شود.
داروی سیالیس (تادالافیل) تحت برند Cialis Soft نیز در دسترس است و از این برند، برای درمان فشار خون شریانی ریوی و افزایش قوای جسمانی در مردان و زنان استفاده می‌شود.
توجه کنید که داروی سیالیس را به طور همزمان با برند Adcirca مصرف نکنید؛ مگر اینکه دکتر برای شما تجویز کرده باشد.
این دارو برای درمان اختلال نعوظ (ناتوانی جنسی) استفاده می‌گردد.

✔️ نکاتی که در ارتباط با مصرف این دارو باید بدانید

  1. در صورتیکه دارای مشکلاتی نظیر بیماری‌های قلبی فشارخون بالا یا پایین و مشکلات مربوط به کلیه و کبد هستید، قبل از مصرف این دارو موارد را به اطلاع پزشک برسانید.
  2. سیالیس را می‌توانید همراه یا بدون غذا مصرف کنید.
  3. در صورت مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید. ممکن است برخی از داروها با قرص cialis تداخل داشته باشد.
  4. چنانچه در دوران بارداری به سر می‌برید قبل از مصرف این دارو با پزشک خود مشورت نمایید.
  5. توصیه می‌شود در افراد با سنین بالا این دارو با دوز پایین‌تری مصرف شود.
  6. چنانچه با مصرف این دارو نعوظ بیش از ۴ ساعت به طول انجامد باید به پزشک مراجعه شود. نعوظ طولانی می‌تواند به آلت تناسلی آسیب برساند و یا باعث ایجاد اختلال نعوظ دائمی شود.
  7. بیشترین میزان قابل مصرف یک بار در روز است.
  8. قبل از اینکه پزشک این دارو را برایتان تجویز کند درباره تمام بیماری‌هایی که داشتید و یا در حال حاضر تحت درمان آن‌ها هستید با پزشک صحبت کنید.
  9. استفاده از داروی سیالیس برای افراد زیر ۱۸ سال ممنوع است.
  10. در دوره‌ مصرف قرص سیالیس، از مصرف گریپفوروت و آب آن اجتناب کنید.
  11. به منظور اثربخشی بیشتر، هنگام مصرف این دارو از مصرف غذاهای چرب خودداری کنید.

✔️ نحوه مصرف

  • این دارو معمولاً به صورت یک بار در روز مصرف می‌شود. قبل از مصرف، تمامی مواردی که روی جلد این دارو نوشته شده است را به دقت مطالعه نمایید. همچنین از مصرف دوز بیشتر یا کمتر از مقداری که برای شما تجویز شده است، خودداری کنید.
  • داروی سیالیس را می‌توانید به همراه غذا یا بدون آن مصرف نمائید.
  • قرص سیالیس را نشکنید یا تکه تکه نکنید؛ بلکه آن را به طور کامل قورت دهید.
  • برای رفع اختلال نعوذ، قرص مورد نظر را دقیقاً قبل از رابطه‌ی جنسی مصرف کنید؛ اما در هر روز، بیشتر از یک بار مصرف نکنید.
  • این دارو کمک می‌کند که در هنگام تحریکات جنسی، به نعوظ برسید. البته به نعوظ رسیدن، با صرفاً خوردن یک قرص حاصل نمی‌شود بلکه باید به توصیه‌های پزشک خود نیز عمل کنید.
  • اگر در حال مصرف Adcirca برای درمان فشار خون شریانیِ ریوی هستید، قرص سیالیس را برای اختلال نعوظ استفاده نکنید.
  • قرص مورد نظر را در دمای اتاق نگهداری کرده و دور از گرما و رطوبت قرار دهید.

✔️ مصرف بیش از اندازه یا کمتر از میزان لازم

قرص سیالیس، فقط در هنگامی که نیاز است مصرف می‌شود و یک برنامه‌ی روزانه یا برنامه‌ی زمانی خاصی برای مصرف آن وجود ندارد. چنانچه بیشتر از میزان مورد نیاز، این دارو را مصرف کردید، به موارد اورژانسی در مورد مصرف زیاد این دارو مراجعه کنید و یا از پزشک کمک بگیرید.

✔️ از چه مواردی در دوره مصرف این قرص باید خودداری کرد؟

مصرف الکل به همراه این دارو، ممکن است باعث ایجاد عارض جانبی در افراد گردد. گریپفوروت و آب این میوه، ممکن است با تادالافیل ایجاد تداخل کند و منجر به بروز عوارض جانبی ناخواسته‌ای شود. در دوره‌ی مصرف قرص سیالیس، از مصرف گریپفوروت و آب آن اجتناب کنید.

✔️ تاثیر داروهای دیگر بر سیالیس- تداخل های دارویی

هر دارویی که مصرف می‌کنید یا قصد شروع یا قطع مصرف آن را دارید، با دکتر در میان گذارید؛ خصوصاً داروهای زیر:
  • داروهای درمان اختلالات نعوظ و یا درمان فشار خون شریانی ریوی؛
  • آنتی‌بیوتیک‌ها یا داروهای ضد قارچ؛
  • داروهای ضد ویروسی برای درمان هپاتیت C یا HIV / AIDS؛
  • داروهایی که برای درمان فشار خون بالا یا ناهنجاری‌های پروستاتی به کار می‌روند؛
  • داروهای تشنج؛
البته لیست بالا همه‌ی داروهایی که با تادالافیل تداخل دارند را در بر ندارد و سایر داروها نیز ممکن است با این دارو تداخل داشته باشند؛ مثلاً ویتامین ها و داروهای گیاهی.

✔️ مکانیزم اثر داروی تادالافیل در درمان ناتوانی جنسی

این دارو سبب مهار نوعی آنزیم اختصاصی به نام (PDE5) می‌گردد. مهار این آنزیم سبب می‌شود که مواد مورد نیاز جهت صاف شدن عضلات افرایش و تجمع یابند. در نتیجه جریان خون در اندام تناسلی بیشتر شده و نعوظ صورت می‌گیرد. تادالافیل به سرعت جذب می‌گردد و نیم ساعت بعد از مصرف اثر آن شروع می‌شود. این دارو در عرض دو ساعت به حداکثر غلظت پلاسمایی خود می‌رسد؛ به همین دلیل سرعت تاثیرگذاری آن بسیار بالا است. برای اطلاع از قرص های نعوظ کلیک کنید.

✔️ تست آزمایشگاهی و علمی دارو با مطالعه تاثير قرص تادالافيل بر حجم، ميزان تحرک و غلظت نمونه اسپرم و مدت نعوظ سگ نر

امروزه استفاده از مهارکننده هاي فسفودي استراز – 5 (تادالافيل) اولين اقدام دردرمان اختلالات نعوظ دام هاي نر به شمار مي رود. ولي پيرامون کارايي آن دردرمان اختلالات نعوظ سگ نر و تاثير آن برعملکرد سلول هاي اسپرماتوزوئيد مطالعه اي دردرسترس نيست. در اين مطالعه،‏ به منظور بررسي اثر مصرف قرص تادالافيل بر مدت نعوظ و مشخصات مني،‏20 قلاده سگ از نژادهاي مختلف فراهم شد و نخست با ماساژ با دست از مني آن ها نمونه گيري به عمل آمد. پس از گذشت 6 تا 10 روز به تمام سگ ها 1 قرص تادالافيل (20 ميلي گرم شرکت فارابي،‏ ايران) خورانيده شد و پس از گذشت30 تا 45 دقيقه دوباره نمونه گيري از اسپرم و اندازه گيري فشارخون تکرار شد وداده ها به عنوان گروه تيمار در نظر گرفته شد. مدت نعوظ در هردو گروه تعيين و فشارخون بلافاصله پس از اخذنمونه اسپرم تعيين شد. نمونه هاي اسپرم در آزمايشگاه پژوهشگاه رويان با کمک دستگاه CASA تجزيه وتحليل شد نتايج نشان داد مدت نعوظ(در کنترل 7.5 و در درمان شده 13.75 دقيقه) و ويژگي هاي اصلي مني مانند حجم (در کنترل 4.75 ml و در درمان شده 5.5ml) و غلظت اسپرم (در کنترل 231×106/ml دردمان شده 250×106/ml سلول) وميزان تحرک (درکنترل %85.54 ودر درمان شده %92.90) پس از دريافت دارو بهبود معني داري داشت. بااين وجود فشارخون سيستوليک (در کنترل 143 ودر درمان شده 155 ميلي متر جيوه) و دياستوليک (در کنترل 76 mmHgو در درمان شده 80 mmHg) که عامل محدودکننده اي محسوب مي شود نيز افزايش يافت. از اين مطالعه نتيجه گيري شد که تادالافيل آثار مثبتي بر سلول هاي اسپرماتوزوا داشت و از آن در درمان ناتواني در ايجاد نعوظ سگ مي توان استفاده کرد.

? سخن آخر

اگر شما نیز از مشکلات جنسی رنج میبرید، محصولات داروخانه ی ما با ضمانت اورجینال 100% و مشاوره دارویی با بیش از 10 سال سابقه پزشک مشاور، در اختیار شما است. با مراجعه به <این صفحه> (کلیک کنید) میتوانید از بهترین داروهای ما مطلع شوید.
wordpress

wordpress

پست های مرتبط